Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden voor de (Tijdelijke) Verhuur van een Flexibele Werkplek
​
1. Algemeen
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de (tijdelijke) verhuur van flexibele werkplekken door de verhuurder aan de huurder.
1.2 Door gebruik te maken van de werkplek gaat de huurder akkoord met deze algemene voorwaarden.
1.3 De verhuurder behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden te allen tijde te wijzigen.
​
2. Gebruik van de werkplek
2.1 De werkplek mag uitsluitend worden gebruikt voor zakelijke doeleinden en in overeenstemming met alle toepasselijke wet- en regelgeving.
2.2 De huurder dient zich te allen tijde fatsoenlijk en professioneel te gedragen en rekening te houden met andere huurders en aanwezigen in het pand.
2.3 Het is niet toegestaan om overlast te veroorzaken, waaronder maar niet beperkt tot: harde muziek, luidruchtige telefoongesprekken, rumoer of het ontvangen van een excessief aantal bezoekers.
2.4 De huurder is verantwoordelijk voor het schoon en netjes achterlaten van de werkplek. Afval dient op de daarvoor bestemde plaatsen te worden gedeponeerd.
2.5 Het is niet toegestaan om eigendommen van de verhuurder of andere huurders te verplaatsen, beschadigen of gebruiken zonder toestemming.
​
3. Toegang en veiligheid
3.1 De huurder krijgt uitsluitend toegang tot de werkplek en eventuele gedeelde faciliteiten op de overeengekomen tijden.
3.2 De toegangspas(sen) of sleutels dienen zorgvuldig te worden beheerd. Bij verlies of beschadiging kunnen kosten in rekening worden gebracht.
3.3 De huurder dient bij vertrek ramen en deuren goed af te sluiten en geen waardevolle spullen onbeheerd achter te laten. De verhuurder is niet aansprakelijk voor verlies, schade of diefstal van eigendommen van de huurder.
​
4. Aansprakelijkheid en schade
4.1 De huurder is volledig aansprakelijk voor schade aan de werkplek, het pand en de daarin aanwezige inventaris, ontstaan door toedoen van de huurder of diens gasten.
4.2 Eventuele schade dient direct aan de verhuurder te worden gemeld. 4.3 De kosten voor herstel van schade zullen volledig op de huurder worden verhaald. Daarnaast zal een administratieve toeslag van 10% over het schadebedrag in rekening worden gebracht.
4.4 De verhuurder is niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die de huurder lijdt als gevolg van het gebruik van de werkplek, inclusief maar niet beperkt tot netwerkstoringen, stroomuitval of andere technische gebreken.
​
5. Betaling en annulering
5.1 Huurders dienen de huurkosten vooraf te voldoen, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
5.2 Bij annulering binnen 48 uur voor aanvang van de huurperiode is de volledige huurprijs verschuldigd.
5.3 In geval van wanbetaling is de verhuurder gerechtigd de toegang tot de werkplek per direct te ontzeggen.
​
6. Beëindiging en ontzegging toegang
6.1 De verhuurder behoudt zich het recht voor om de huurder per direct de toegang tot de werkplek te ontzeggen indien de huurder zich niet houdt aan deze algemene voorwaarden.
6.2 In geval van herhaaldelijke overtreding of grove misdragingen kan de huurder definitief de toegang tot het pand worden ontzegd zonder recht op restitutie van betaalde bedragen.
​
7. Overige bepalingen
7.1 Op deze voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.
7.2 Geschillen die voortvloeien uit deze overeenkomst zullen exclusief worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in de vestigingsplaats van de verhuurder.
​